niedziela, 25 października 2009

Noc w Instytucie Lotnictwa

Firma postanowiła wyjść do ludzi i zorganizowano imprezę :)

Tu jakiś krzaczek (całkiem ładnie oświetlony). Obok rosną winogrona (niestety nie załapałem się bo...wiadomo kto zjadł ;P )


Jądra Instytutu
Budynek B. Tu urzęduje Dyrekcja. Mam tu swoje biuro i ja :)


Znowu ładne kolorki i samolot od tyłu...A jaki samolot...?



...Ten. pytanie za 100 punktów: Czy to MiG 15 czy 17? Ja obstawiam 17...
Hmm...Coś bez skrzydeł :/



Oświetlenie tego dnia było niesamowite. Szkoda , że nie ma tak co dzień...



Fontanna. Mnie kojarzy się to ze sceną z filmu Czas Apokalipsy... Nie wiem czemu.
Jest podobny obraz kiedy bohaterowie dopłynęli do mostu Do Lung. Przynajmniej dla mnie jest podobny...


Oczywiście tam była fontanna ognia, nie wody :)
Enjoy... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz